Víte o tom, že je mnoho strojů anebo motorů, které jsou také vybaveny různými systémy, například vybaveny takovými systémy, které snižují emise takové emise, jako je například egr ventil. To znamená, že to je recirkulace výfukových plynů. Anebo také filtr pevných částic. Samozřejmě, že to jsou komponenty, které se vlastně věkem zanáší. Zanáší se třeba nějakým? Prachem anebo dalšími nečistotami a tak podobně. A samozřejmě že potom také zaručují snížení výkonu motoru. A předpokládám, že snížení výkonu motoru vůbec nikdo nechce. Tohle by byl sám proti sobě.
Protože potom bude logicky také spotřeba vyšší, vyšší spotřeba paliva a také nákladné opravy. Proto také další častý problém je AdBlue. Ten se stará například o úpravu výfukových plynů. A stará se o to pomocí různých technologií. A pokud samozřejmě dojde k poruše, tak může být řešením také deaktivace systému AdBlue. Vypnutí DPF je potom krok opravdu správným směrem, protože se také sníží emise, ale zároveň nebude váš motor tak namáhaný, jako kdyby to nebylo vůbec vypnuté. A pokud si nevíte rady s vypnutím DPF, tak samozřejmě, že bude nejlepší, když si zavoláte nějakého profesionála.
Podle mého názoru je vždycky nejlepší, pokud si vždy zavoláte nějakého profesionála. Já vím, že někdy profesionál může být velmi drahý. Ale takhle alespoň budete mít jistotu, že se vám o to postaral profesionál. Někdo, kdo tomu rozumí a kdo to zná. Ne, že si zavoláte nějakého laika. Já sama za sebe doporučuji vždy profesionalitu. A také bych nezapomínala na to, aby váš automobil jezdil pravidelně na nějaké kontroly k automechanikovi. Vůbec s tím neuděláte žádnou chybu. Spíše naopak. Myslím si, že když vaše auto bude často kontrolované automechanikem, tak se potom také předejde různým nehodám anebo také nedostatkům. A uvidíte sami, co vám pan automechanik řekne. Také nezapomeňte na vypnutí DPF.