Možná právě proto, že něco nemůžeme mít, to tak bezmezně obdivujeme a marně po tom toužíme. Je tomu tak právě u kabelek, ty opravdu luxusní nosí označení značkových módních domů a nikterak nepodléhají módním trendům, prostě jsou klasikou, na kterou nemá zub času vůbec žádný vliv.
Tzv. ikonické kabelky jsou na první pohled jiné než ty běžné, které známe z obchodů a které máme doma. I když samozřejmě na kopie ať už méně či více zdařilé narazíte v kterékoliv zemi. Od sebe se liší také cenou, pořízení originálu není rozhodně levnou záležitostí, pravdou je, že vydrží desetiletí a jsou stále trendy.
Parfém od Diora není žádnou novinkou, je velice oblíbenou značkou vůní. Možná právě proto před více než dvaceti lety pod stejnou značkou vyrazily na trh i kabelky. Jejich příznivkyní byla i princezna Diana. V současné době je můžete spatřit v nespočtu barevných kombinací, jejich originalita spočívá v nezvyklém prošívání. Za jeden takový kousek zaplatíte desetitisíce korun.
Coco Chanel, slavná módní návrhářka, která má na svědomí udávání módního trendu druhé poloviny dvacátého století. A co by bylo oblečení bez kabelky. Ta chanelová má tvar obdélníku, prostě v jednoduchosti je krása. Pokud se vám zachtělo takového modelu, připravte si zhruba jedno sto tisíc korun.
Louis Vuitton není značka šatů ani jiného druhu oblečení, je to obchod zabývající se prodejem zavazadel, a tak není divu, že se zde vrhli i na prodej něčeho menšího, tedy kabelek. Úplně první model vypadal jako zmenšené cestovní zavazadlo, jeho označení bylo Speedy. Tato kabelka by vám vydržela opravdu dlouho, protože se vyrábí ze stejného materiálu jako cestovní zavazadla, tedy ze savoir faire. Zakoupit ji lze za pouhých dvacet tisíc korun.
Pokud cestuje letadlem a neobejdete se bez většího příručního zavazadla, pak by se vám mohla líbit kabelka Birkin. Tak pokud máte zbytečných několik set tisíc korun, můžete si tímto modelem udělat radost.